melinajaderblom.blogg.se

Snart helg

Personligt Permalink0
Har fått order av Ellinor att blogga, så det är väl bara till att göra det ;) Har varit hemma både i går och i dag, som jag skrivit så har jag inte mått så himla bra. Åkte till stallet i morse och tänkte rida ändå, men mådde skit efter att jag mockat så tog bussen hem direkt efter det. La mig direkt i sängen och har kollat på en film/halvsovit i några timmar, åt lite lunch/middag och mår lite bättre nu i alla fall. 
 
I morgon ska jag till skolan i alla fall, sedan ska jag förhoppnignsvis till vårdcentralen, ska ringa i morgon och se om jag kan få en tid direkt, fyller ju snart år så vill gärna hinna med det innan det kostar pengar ;) Och för dig som kommenterade det - nej, jag är inte gravid. 
 
Nu ska jag duscha och sedan sitta i soffan hela kvällen, svara på lite mail ang. tille och sådär! Så vi hörs i morgon! Bjuder på en arkivbild på det fina stoet i Umeå, gillade verkligen henne!  
 
Till top