melinajaderblom.blogg.se

Söndag

Okategoriserat Permalink0
Sovit alldeles för få timmar den här helgen, vilket jag känner av jätteväl då jag har sjukt ont i huvudet nu. Men ska snart ta bussen till stallet tänkte jag! Hoppas underlaget är bättre i dag än vad det var i går, annars blir det svårt att rida. Ska se hur det ser ut på rundbanan, där är det inte blankis under snön, inte i går i alla fall.
 
Vaknade som vanligt tidigt i morse, har sedan dess kollat lite på TV och skickade nyss in en jobbansökan. Har sökt flera stycken nu, både som deltidsanställd och "bara" jobb över sommaren, hoppas jag i alla fall kan få sommarjobb. Nu ska jag ta och käka något och sedan kolla hur bussarna går, de går inte så ofta på Söndagar nämligen. 
 
Måste verkligen försöka få med mig någon till stallet som kan fota lite nya bilder på mig och T, har inga nya bilder!
Till top