melinajaderblom.blogg.se

Inte många dagar kvar

Okategoriserat Permalink2
Nu är det inte alls långt kvar till sommarlovet. Känns så himla skönt att det är de sista uppgifterna vi håller på med nu i kurserna, förhoppningsvis går de här sista veckorna fort. Tille åker om lite drygt en vecka, känner lite oro över vad jag ska ägna all min lediga tid åt när jag står utan häst... Gud vad konstigt det kommer kännas! Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge tills jag har en ny pärla. 
 
Just nu sitter jag i soffan, håller på att somna så ska nog ta och gå och lägga mig. Börjar tidigt i morgon och har ju som sagt rätt mycket problem med sömnen nu för tiden så lika bra att ha lite marginal haha! ;) Ska förhoppningsvis få en tid till vårdcentralen i morgon också, de skulle ringa upp mig vid 08. Har haft huvudvärk varje dag nu i två veckor, och i går var jag så himla yr att det kändes obehagligt, så nu ska det kollas upp! Förhoppningsvis är det "bara" stress. 
 
Nä nu ska jag äta något och sedan gå och lägga mig, vi hörs när vi hörs!<3
 
Fina prinsen och jag i somras, sista hoppningen innan han åkte tror jag. Är så glad att poletten trillade ner för oss innan han åkte. Han stannade ju på hinder där ett tag, sedan provade jag knoppa/fläta honom och i samband med det så hoppade han sådär underbart som förr igen. Tror att det har att göra med att han ser bättre då, han är ju trots allt enögd, älsklingen min.
 
 
#1 - - Erika Pettersson:

Skönt att ni avslutade det bra tillsammans är han bara utlånad eller såld?

#2 - - Erika Pettersson:

Skönt att ni avslutade det bra tillsammans är han bara utlånad eller såld?

Till top