melinajaderblom.blogg.se

Bästa bästa Sopot

Sopot Permalink1
I söndags förmiddag var ju jag och Lucas och hälsade på Sopot. Maria som har honom hade köpt 4 schabrak utav mig så då erbjöd jag mig att komma ut med dem så får jag träffa Sopis också! Han såg så himla glad ut och det värmde verkligen i hjärtat av att se honom nöjd. Han har dock börjat tjura och testa väldigt mycket i ridningen haha, lillaman. Han känner direkt när han kan ta över, även om han inte på något sätt blir elak så tar han hela handen om han får chansen ;) Ska troligtvis dit igen nu i veckan och hjälpa dem att klippa manen på honom, jag är glad bara av att få vara med honom så det gör jag ju mer än gärna! Är faktiskt svårare än man tror att klippa stubb så det blir snyggt. 
Finaste finaste lurvbollen, så mycket känslor kring denna häst. När ska jag känna mig redo att släppa taget helt? Jag vet inte om det någonsin kommer hända. Hjärtat bokstavligen slog dubbla slag när jag såg honom och vi myste i hagen och jag busade med överläppen hans som han älskar. 
 
#1 - - Erika:

Ibland går det inte släppa taget helt men har du en bra fodervärd är de ju guldvärt 👍

Till top