melinajaderblom.blogg.se

Natti

Okategoriserat Permalink0

Yeeesss en helt ledig helg framför mig?! Händer det ens? Hade det en helg i juni och innan det så var det i februari/mars. Så det hör liksom inte till vanligheten 😂 Men verkligen uppskattat! Just nu borde jag verkligen sova då klockan ringer tidigt i morgon, då är det nämligen dags för tävling! Vi ska åka till jättendal och rida en LB:2, förhoppningsvis går det bättre den à gång. Sist hade jag ju nämligen inte så bra koll på programmet så vi fick rejäla neddrag pga det samt att lilleman var lite spänd inne på banan. Men nu har jag tränat in programmet noggrant så vi har bättre förutsättningar!


Rasmus fick bara joggas lite lätt på linan i dag, han har ju gått rätt hårt denna vecka så det passade bra. Han brukar ju dessutom alltid vara mjuk och fin även fast han vilat dagen innan så det gör inget även om det är dagen innan tävling. Men vi är taggade! Håll en tumme för oss. Nu måste jag sova. 

Till top