melinajaderblom.blogg.se

Dagen före dopparedan

Okategoriserat Permalink0
Sååå, hästen dansade igenom besiktningen och i morgon rullar transporten in... så spännande!! Längtar efter att skriva presentationsinlägget, tror många kommer bli lite förvånade. 

Det är såklart lite blandade känslor, det var liksom inte länge sedan jag hämtade hem hästen jag trodde skulle bli min bästa kompis. Känns lite som att man inte riktigt kan vara sådär superexalterad och taggad, att man inte vill vara så sårbar. Nu låter det som att jag inte alls är glad men det är jag såklart, men som sagt lite blandande känslor. Ja, ni förstår säkert. Men jag är övertygad om att det kommer släppa med tiden. 

Ska i vilket fall bli så himla spännande och framförallt roligt att vara tillbaka i stallet igen. Och pollen är så himla fin!! Ja, detta blir superbra! 😍 I morgon får ni se godingen.  (null)

Till top