melinajaderblom.blogg.se

Duktig lilleman

Okategoriserat Permalink0
I går var jag till stallet tre gånger, kollade till honom och sedan var jag även med och tog in honom vid insläppet. Han är försiktig och väldigt vaken men sköter sig jättebra. Imorse åkte jag till stallet vid 06 för att vara med även vid utsläppet och han tyckte det var mycket att titta på men höll sig bredvid mig ändå och sedan tog han bara några varv i hagen innan han ställde sig och åt. Duktig lilleman! Det är klart det är mycket att ta in. 

Jag åkte hem och la mig och sov någon timme till efter utsläppet och vaknade upp och var så jäkla yr. Fy fasen. Kunde inte kliva upp ur sängen utan fick ligga och dra mig ett bra tag. Nu har jag fått i mig lite (läs väldigt) försenad frukost och ska strax dra på mig kläderna och åka till stallet igen. Tänkte försöka klicka några bättre bilder i dag, det var så dimmigt i går. 

Cristallo får bara bo in sig och landa nu i ett par dagar, samt att vi ändå inte kan göra så mycket då han är oskodd bak och endast har traktbrodd fram, så vi väntar på hovis. Ska dit och umgås med honom i hagen och bekanta oss lite, samt mocka och sådär. Sedan blir det lite bråttom skulle jag tro då tiden kommer springs iväg, vi ska ha personalfest men jag tror nästan att jag kör i kväll då jag fortfarande känner mig väldigt yr. 

Vi hörs senare! 😁 (null)
Morgontrötta båda två😅
(null)

(null)

(null)

(null)

Till top