melinajaderblom.blogg.se

Lite bilder

Okategoriserat Permalink0

Här kommer några bilder på lilleman, som inte är så liten haha, från i går/förrgår (?) Gud jag är helt dagvill, blir så när man bara hänger på jobbet och sedan direkt till stallet och vice versa. Men i slutet av januari planerar jag att gå ner till mer normala arbetstimmar, äntligen haha. Finns en risk att jag ångrar mig innan dess men så har jag tänkt nu i alla fall 😁


I morgon är det fredag, det vet jag och jag börjar inte fören kl 12. Så jag ska till stallet innan och ta Cristallo på en promenad runt rundbanan! Så länge det inte är tösnö för då blir det tyvärr alldeles för halt för honom. Hovis hinner tyvärr inte med oss innan nyår. Fullt förståeligt såhär nära jul och allt och hittills har det faktiskt inte varit några problem då snön satt sig så bra så det har inte varit isigt samt att snön inte fastnat under hovarna. Så hoppas att det håller sig under nollgradigt nu tills han kan komma ✊🏼 


Nu - sova 😴

(null) (null)


(null)


(null)


(null)



Till top