melinajaderblom.blogg.se

Lördag

Okategoriserat Permalink0
Jag som hade planerar att vara nykter i går och köra kom istället innanför dörren 04:30🙄 Haha, trevligt hade vi det i alla fall bortsett från några mindre roliga incidenter, men oj vad jag älskar mina fina arbetskamrater. Jag jobbar ju väldigt mycket så för mig har väldigt många blivit mer som familjemedlemmar❤️

Dock var jag lagom pigg när jag vaknade 09 imorse och ångrade starkt mitt beslut om att följa med ner till stan såhär i efterhand haha. Sov hos Siri som bor i en av lägenheterna på gården där cristallo står så kunde pussa lite på honom innan vi åkte för att hämta hem bilen som jag lämnat hos Malin. Sedan rullade jag hem och tog det lugnt någon timme innan jag for ut till stallet igen. I dag var C väldigt på tårna och energin sprutade ur öronen på honom så när han fick leksällskap av Isac, siris hund, blev han överlycklig och de härjade runt ett bra tag tillsammans. Haha, så himla gulligt var det, filmade lite så det ska jag försöka slänga upp framöver så får ni se. Fick se en hel del krumelurer, sa till Cristallo att inte befästa de där rörelserna allt för väl i muskelminnet tills inridningen ska påbörjas på riktigt. 😂

Sedan drog klockan iväg och det blev kolsvart ute. Hem och käka middag och sådär innan jag skjutsade min bror, så passade på att åka förbi stallet en sista gång för dagen😅 Han har börjat landa nu och har tid att vara social och oj vad han njöt av mys-stunden i dag! Han ville nästan krypa upp i famnen på mig, gokillen. ❤️ Fotade lite mer i hagen i dag men har inte tillgång till datorn i kväll och ögonen går i kors på mig nu, så nu måste jag sova. Morgondagen blir fullspäckad, tänkte försöka hinna kolla på Moniaträningen på fm, sedan fota Josse o B och vid 12 ska jag agera chaufför och köra Ture till ridhuset då han ska provridas. Sedan tror jag att jag ska ta lilleman på en kortare promenad eller träna lite från backen på planen, typ något från de sju lekarna eller så, ifall det inte blir för mörkt. Hmm.. ja, någon form av aktivitet ska vi hitta på i alla fall! 😁 Natti! 
(null)

  (null)
(null)

(null)


Till top