melinajaderblom.blogg.se

Massage och mys

Okategoriserat Permalink0
Trots att han hade något tokryck när jag kom för att ta in honom från hagen, och med det menar jag att han stod på bakbenen, bockade och sprang hejvilt och försökte även få med mig, haha, så gick han så snällt bakom mig till stallet och stod sedan som ett ljus hela tiden på gången. Snacka om att denna kille älskar uppmärksamhet. Så fort jag skulle ta upp en borste ur ryktlådan så började han pilla med min jacka eller buffa på mig - "seee miiiig". Han har verkligen en stark personlighet. Gokillen. 

I dag fick han lite massage och det var så uppskattat. Gjorde några övningar som jag gjort på nästan alla mina hästar och han tyckte det var såå mysigt och förstod vad jag ville väldigt snabbt. Han bara njöt av uppmärksamheten och efter ett tag stod han med huvudet sänkt och var helt avslappnad.

I morgon får vi se vad vi hittar på, jag jobbar väldigt mycket nu och konstiga tider. Men jag har utsläpp innan jobbet i morgon så beroende på hur bra jag sovit så kanske jag åker dit lite tidigare så vi hinner med en promenad innan jag börjar. :) (null)  (null)

(null)

(null)

(null)


Till top