melinajaderblom.blogg.se

Onsdag

Okategoriserat Permalink0
Onsdag kväll och jag sitter i soffan efter en tråkig och jobbig dag. Haha jösses. Började med att åka till stallet strax efter 07 men kom inte därifrån fören klockan var 12:30 då jag fastnade med bilen. Yey liksom, dessutom på infarten till stallet ca 10 meter från parkeringen. Jag som började jobba kl 11. Så blev lite lagom sen så att säga. 

Kom dit i alla fall och sedan rullade det på konstant på jobbet. Glad att jag hade fixat stallet på morgonen, jag hade visserligen gott om tid under tiden jag väntade på traktorn haha. Så hem direkt efter jobbet och tog en lång dusch. Nu sitter jag i soffan och kollar på greys och ska snart sova. 

I morgon så flyttar vi!! Jag och cristallo alltså. Är så taggad. Det kommer innebära tusen gånger bättre träningsmöjligheter och då börjar vi köra igång på riktigt, så skoj!!  (null)

(null)


Till top