melinajaderblom.blogg.se

Näe

Okategoriserat Permalink4
Ingen hovböld utan troligtvis något mycket värre, precis som magkänslan sa. Vi har får tid på kliniken i morgon så vi får väl se vad som händer. Är helt tom. Hoppas hoppas hoppas att det inte är något så illa som min känsla säger mig att det är. I morgon kl 11 har vi fått tid så måste lösa mitt arbetspass och sällskap som kan hjälpa mig bara.  Snälla håll en tumme, lilleman förtjänar inte att så här dåligt. 😞❤️ (null)

#1 - - Anonym:

❤️❤️❤️

#2 - - Erika Pettersson:

Håller tummarna att de inte är något allvarligt nu när du hittat din drömhäst!
Så typiskt att detta hände 😩

Svar: Ja fy, det känns hemskt jobbigt och tråkigt. Tack snälla ❤️
Melina Jäderblom

#3 - - Jossan:

Men vad är det jag läser!!
Fy tusan vad trist :( :(
Det är ju NU det är din tur att glänsa på banorna med din nya stjärna..

Hoppas verkligen att det inte är så allvarligt och att sprickan läker som den ska <3

Svar: Jaa det känns inte roligt alls, stackarn 😞 tack snälla❤️
Melina Jäderblom

#4 - - Lina Carlzén:

Usch.. håller tummarna att det ändå är en hovböld. Magnus var lite klen och han stod på 3 ben när han kände av sin hovböld han fick i kronranden.Han stötte inte alls på det så jag trodde att en sena var av eller att hovbenet var av..



Svar: Åh.. ja då kan jag kanske fortfarande hoppas på det då✊🏼
Melina Jäderblom

Till top