melinajaderblom.blogg.se

Torsdag morgon

Okategoriserat Permalink0
Crilletott har haft två välförtjänta vilodagar nu, men i dag är det dags för lite ridning igen. 

I går var en sån där oklar dag. Hade planerat att åka in och vaccinera honom men jag var så jäkla slö och omotiverad. Fick tummen ur och stökade undan lite andra grejer istället, skickade ett paket, ringde tre för att fixa skadeanmälan på min telefon så jag kan skicka in den på lagning, fixade med annan försäkring hos Folksam osv. 

Därefter åkte jag tidigare mot jobbet för att hinna fixa stallet samt gå en sväng på stadium och köpa lite mer träningskläder. Jobbade sedan 15-22:30 innan jag åkte till gymmet. Blev ett väldigt bra pass trots att jag var väldigt tankspridd. Fick ett meddelande i går som gav mig huvudvärk av allt tänkande. Ett erbjudande som jag trodde skulle dröja ett bra tag till innan jag skulle få, om någonsin, men ibland händer saker och livet tar en vändning. 

Så, inte jättemånga timmars sömn i natt då klockan blev mycket innan jag la mig. Men nu ska jag dra på mig kläderna och sedan äta min högt värderade frukostgröt innan jag åker till stallet. Cristallo ska ridas bort till paddocken, första gången utan sällskap, och förhoppningsvis har det torkat upp där så det går att ställa fram någon bom och sådär. Därefter jobbar jag 13:30-23, återstår att se ifall jag pallar dra ett pass på gymmet även i kväll, det är planen i alla fall! Vi hörs sen 😁 (null)

Till top