melinajaderblom.blogg.se

Förkylning from hell

Okategoriserat Permalink0
Fy fasen vad dåligt jag mått i helgen, inte konstigt kanske då kroppen fått sämsta möjliga chansen till återhämtning. Natten till lördagen sov jag 2,5 timme, somnade inte fören 07 på morgonen och vaknade strax efter 09. Kämpade mig igenom kvällspasset på jobbet och kom sedan på den briljanta idén att "ja men vi går ut och tar några drinkar!" Fick med mig Malin och körde i raketfart hem till henne efter jobbet. 

Vi hade fruktansvärt roligt, men det blev (som väntat hehe) lite senare än planerat och några fler drinkar än vi tänkt så när vi la oss i sängen strax efter 06 i vetskapen om att klockan ringer om 2 timmar funderade man ju lite på hur man tänkt. 

Jag vaknade dessutom innan klockan ringde, så min stackars kropp fick inte mycket sömn. Sedan var det alltså jobb fram till klockan 16 som gällde, do I need to tell u that I felt miserable? Köpte med mig sushi hem, fick i mig dagens första mål klockan 17 och sov på soffan i 15 minuter. Febern var ett faktum. Men, roligt hade vi😉

Måndag i dag och jag har tyvärr inte lyckats sova bra i natt heller, sjukt nog. Så jag är tröttare än någonsin, men har hunnit varit till C och ska snart hoppa in i duschen för att förhoppningsvis piggna till lagom till jobbet. Febern har lagt sig i alla fall, men känner mig fortfarande helt matt i kroppen. Allt jag vill är att få börja rida igång Crilletott nu, men får jag bara bra med sömn i natt så kan vi nog köra igång i morgon✊🏼 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
Älskade älskade hästskrälle❤️❤️
Till top