melinajaderblom.blogg.se

God morgon onsdag!

Okategoriserat Permalink1
Eller ja, morgon och morgon, förmiddag nu kanske. Min morgon startade dock med att bli väckt av ett telefonsamtal då jag behövde komma in med min nyckel på jobbet då de som öppnade hade glömt sin. Yey liksom haha. Har sovit kasst och halsen värker som tusan och känner mig lite febrig. 

Det blir med andra ord ingen träning eller ridning innan jobbet i dag heller, mådde nämligen dåligt i går också. Blö. Men, i morgon har jag planerat premiärturen på C sedan han fick sin vila, såå kul! Har längtat så mycket, men saker har kommit i vägen varje gång vi planerat att komma igång igen. Nu sitter alla skor *peppar peppar* och han verkar vara med än redo för nya utmaningar igen! 

Tiden springer iväg i vanlig ordning, helgen som var spenderades med mina fina vänner. I fredags käkade vi kinamat tillsammans och sedan åkte större delen av gänget ner till stan och stängde krogen. Sedan i lördags drog vi på en liten husvagnstripp, så jäkla roligt hade vi, men slitna på söndagen så då blev det inte mycket gjort alls haha. 

Jobbar kväll hela veckan och ska försöka ta det lite lugnt så den här förkylningen lägger sig så snabbt som möjligt. 

Dregel-nisse efter att ha käkat omogna (sura) äpplen ifrån äppelträdet.  (null)
Och juste! Jag och mamma har äntligen bokat tid för tatuering!! Wihoo. Så i början av oktober styr vi kosan mot Uppsala där mamma hittade en grym studio, så jäkla spännande!
#1 - - Erika Pettersson:

Låter som du haft en rolig helg 😊

Till top