melinajaderblom.blogg.se

Tisdag

Okategoriserat Permalink0
Denna förkylning håller i sig... vill bara bli frisk nuu. Lyckades sova några timmar i sträck i natt åtminstone, men tror kroppen verkligen är i stort behov av en natt helt utan en massa uppvak 😅

Frukosten är intagen i alla fall, ska ta en Ipren och en halstablett nu innan jag byter om och åker till C. I dag ska jag rida, orkar inte vänta längre. Hade egentligen tänkt promenera bort till paddocken och longerat honom innan jag hoppar upp då han varit så jäkla laddad, men är tveksam till om orken räcker till det. Så vi promenerar lite runt rundbanan innan bara och hoppas han kan hålla sig i skinnet😅 Vi ska ju bara skritta så det borde inte vara nägra problem, han har ju inte stått helt, så helt ostimumerad är han ju inte tänker jag, hehe. 

Nåväl, bäst att sätta fart nu så jag hinner med innan jobbet.  (null)

Till top