melinajaderblom.blogg.se

Lycka på fyra ben

Okategoriserat Permalink1
I dag var jag svettig bara efter att ha borstat lilleman..😶 Visst har jag nämt att han är en liten herre som vill ha saker på sitt sätt? Ja i dag ville han inte bli borstad. Speciellt inte på halsen och att försöka kamma ur manen var förbjudet. Det var riktigt arga blickar han kastade mot mig och jag tror att framskorna var påväg av så som han vred sig. Hahaha jösses alltså, lilla divan. Så vi fick lägga lite tid till terapi med borstarna innan jag kunde få på honom grejerna och traska mot ridhuset. 

Där blev han förlåten då vi fick till det bästa passet hittills 🤩 Superpigg och framåt redan från start, han gick emot mig kanske två-tre gånger för att se om vi verkligen inte skulle gå hem men annars - klockren. Tog galopperna direkt och han var bara så himla nöjd och glad. Lycka på fyra ben. Han har verkligen fått mig pp benen efter allt med Fernando och försäljningen av Rasmus. Älskade bäbishästen. ❤️ Efter ridningen fick han morötter och istället för att borsta av honom slängde jag på honom täcket direkt, det var bättre belöning än morötterna😂 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Erika:

Kul att det går så bra för er :)

Till top