melinajaderblom.blogg.se

Vilovecka

Okategoriserat Permalink0
Snön tar fasen aldrig slut denna vinter verkar det som. Snöat konstant hela dagen och gör fortfarande. 

Jag har precis lagt mig efter en härlig och effektiv dag. Cristallo har ju vilovecka nu men jag har saker att göra ändå😁 Började med utsläpp av hästisarna innan jobbet, passade på att kliva upp ännu lite tidigare för att hinna mocka och fixa stallet, när jag ändå var tvungen att kliva upp tidigare liksom. 

Fick lite bråttom till jobbet där alarmet tjöt högt som satan då han som kom med Martin servera leveransen dragit upp dörren. Sedan var man klarvaken haha. Suttit och gjort kontorsjobb nästan hela dagen, fixat leveranser inför kommande vecka samt försökt få ihop schemat för hela Mars. Jösses. Det är svårt att få ihop det med allas timmar, veckovila och täcka alla pass samtidigt som det måste finnas några lösa så de som är extra kan ha något att boka. 

Efter jobbet for jag direkt till affären och sedan ner till mormor en sväng innan jag åkte hem för att käka middag. Har hunnit med ett hårt ben/rumpa pass med några km löpning också nu på kvällen. Ett bra pass och skönt nu efteråt. Så nu ligger jag nyduschad i sängen och ska sova. I morgon jobbar jag återigen 08-16 så blir nog i princip en repris på dagen i morgon fast i annan ordning bara. Måste även hinna förbi hööks, djur & natur samt stadium en sväng efter jobbet. Nu - sova. 

Bjuder på denna söta bild på C och hans bästis. ❣️ (null)


Till top