melinajaderblom.blogg.se

Första traven

Okategoriserat Permalink2
I dag var det dags för ridning igen! Och jag är helt mållös, wow vad han imponerade i dag. Tvärcool vid uppsittningen, skrittade först en stund med Josse bredvid, kände på lite hjälper och sådär innan vi skrittade runt lite själva. Han är så go. Förstår inte riktigt vad jag gör där uppe men gör så gott han kan ändå. Sedan tog vi på linan då han känner sig trygg med singnalerna från backen för att prova första traven! Lilleman bjöd på en sån härlig känsla och kändes oväntat stadig och stabil, mycket bättre än jag hade kunnat tro. Tog bort linan och så provade vi lite själva och det var inga problem. Någon gång fick Josse hjälpa till med en smackning eller att höja handen då han inte förstår hjälperna ännu. 

Men jag är så imponerad över honom och så himla glad efter dagens korta lilla pass. Det här känns helt rätt och jag är så glad över mitt lilla "wildcard"😉 Önskar att jag hade mer tid/ork till att skriva mer utförligt men jag måste slå huvudet i kudden nu om jag ska orka åka till jobbet och köra pass 7 av 14. Sedan är jag äntligen ledig två dagae så då ska jag skriva ner allt, det är så himla kul att kolla tillbaka på. Bjuder på några bilder så länge!  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Mammsen:

Så glad för din skull att det går så bra❤️❤️

#2 - - Lina H Carlzén:

Va duktiga ni är! 😄

Svar: Tack😍 snart behöver vi din expertis! 😉
Melina Jäderblom

Till top