melinajaderblom.blogg.se

Ledig torsdag

Okategoriserat Permalink0
Denna dagen har varit skön. Vaknade vid 03 i natt och var klarvaken, försökte somna om i någon timme innan jag till slut lyckades haha. Så klev inte upp fören klockan var 09. 

Sedan åkte jag för att fota Malin och hennes polle tillsammans, efter det till Birsta en sväng innan jag till slut åkte till Cristallo. Fixade stallet innan jag hämtade in lilleman som kom gående mot mig när jag ropade på honom. Nu var det slut på vila tyckte han. 

Tror dock han ångrade sig snabbt då jag bestämde mig för att tvätta den äckliga svansen hans, det är liksom inte alls okej med en smutsig skimmelsvans, som tidigare nämnt😂 Fyyyy fasen vad jag inte var poppis, fick smöra länge för att få honom lite nöjd igen. Djurplågeri. Jag kan knappt gå efter gårdagens body pump pass, så ingen ridning i dag. Vilket var lika bra för Krilleboy var på hugget i dag och jag hade inte haft någon styrka i benen att hålla mig fast med vid eventuella bus haha. Istället tränade vi lite från backen, så gott det gick. Han var väldigt ofokuserad i dag. Så efter lite basic grejer fixk han rasta sig själv. Han var så nöjd över att få springa lite fritt, hoppade över bommarna och lekte för sig själv haha.

I morgon hoppas jag kunna fungera någorlunda mer normalt. Är så ridsugen. Nu ska jag försöka sova, nattis (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top