melinajaderblom.blogg.se

Lillprinsen

Okategoriserat Permalink2
I dag tog vi för första gången en lite längre promenad från gården och tryggheten. Lillkillen skötte sig toppenbra, några bilar var läskiga men då kröp han antingen upp bakom mig eller stannade upp och stod stilla ett tag innan han fortsatte traska på. Stenkoll på omgivningen men höll ett öga på mig hela tiden och var väldigt med mig. 

Vi gick allrså bort till paddocken där jag sedan släppte honom så fick han jogga runt lite löst någon minut. Han såg så nöjd ut, sprang något varv, kom in till mig i mitten och ville ha lite myspaus och sedan sprang han något varv till. Sedan promenerade vi hem igen. Så nu har han fått se sig omkring lite.  (null)

(null)


(null)

(null)

(null)

#1 - - Jossan:

Han är så fiiiin!! 😍

Och du är så duktig på att fota!
Du har inte lust att tjäna lite fickpengar genom att ta dig an våra grabbar något? 😊 📸
Vi kan ju ta oss ut till ön eller någon annanstans, så slipper du åka ut i vildmarken 😂

Svar: Jaa lillgrabben😍
Åh ja det hade varit jättekul, vi kan väl kolla ifall det ser ut att vara någon fin dag framöver 😁
Melina Jäderblom

#2 - - Josefine Wilhelm:

Ja vad roligt!!
Det är bara att höra av sig när du har tid, för oss passar det i princip när som helst 😃👍
Men kanske efter Rossis återbesök på kliniken den 31/1 i alla fall då han helst inte ska röra sig så mycket tills dess 😊

Till top