melinajaderblom.blogg.se

Soool

Okategoriserat Permalink0
Fasen vad mycket gladare man blir när solen skiner!! Trots att jag har en hel jobbdag framför mig, hehe. Efter jobbet ska c ridas, sedan i kväll har jag tänkt åka och kika på hoppträning, kliar i fingrarna nu och är så sugen på att skutta min lille häst också. 

Sedan sist jag skrev har vi bara ridit ute, och det ska vi fortsätta med ett tag till. Bygger kondis och muskler sakta men säkert. Och han är väldigt pigg och glad, börjar ta för sig mer och mer och bjuder gärna på lite bus haha🐎💨 I förrgår red vi ut med Agnes o slogan i mörkret för första gången och det var lite läskigt. Han hoppade över skuggorna på vägen och höll koll på allt runt omkring men skötte sig toppen och var väldigt pigg och framåt! Så himla rolig att rida är han. 

I går promenerade vi bara i kylan för omväxlingens skull. Han flyger lätt iväg i sina egna tankar och blir lite nonchalant ibland så vi jobbade med lite basic kontaktövningar och sedan fick han gå ut till kompisarna i hagen igen.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top