melinajaderblom.blogg.se

Wow två inlägg på samma da

Okategoriserat Permalink0

Denna dag har varit så konstig, förmiddagen gick såå långsamt. Blev oväntat mycket kontorsjobb och tiden går så oerhört mycket långsammare då. Kändes som att dagen aldrig skulle ta slut. Sedan så fort jag slutade så gick tiden helt plötsligt hur fort som helst och nu är klockan snart 23. Hm. 

 

Crille och jag tog fick sällskap av Alice och solan sedan för en uteritt. Vi red först bort mot hovberget men ångrade oss och red mot paddocken istället. Travade sista biten dit och sedan red vi kanske.. 10 min i paddocken? Vi får inte riktigt ut något av att vara där just nu, C tappar fokus och blir busig, underlaget är inte helt hundra och benen är liite för långa för honom att hålla helt koll på ännu Hahaha. Så vi tog två galopper (men det liknade mest luftsprång) travade lite lätt något varv och sedan tog vi den lite längre vägen hem. Då avslutade vi med en liten galopp kanske 500m. Han är superhärlig bara han vågar ta för sig. Han blir fortfarande lite bakåttänkande ibland. Men sista biten kändes jättebra. 

Så med andra ord en ganska kravlös tur och inte speciellt ansträngande. Hade planerat in vilodag i morgon men han får nog komma ut en sväng ändå eftersom vi bara promenerade i går en kortis och efter dagens pass... hmm, ja så får det nog bli. 

Avrundade kvällen på färsta med Ellinor där vi kikade på hoppträningen för Johanna, som jag saknar att träna för henne alltså 😩 Men snart så! Tiden går fort  

Nu måste jag sova så jag orkar upp till gymmet innan jobbet i morgon. Nattis!!🐴❣️

(null)

(null)

(null)

(null)


Till top