melinajaderblom.blogg.se

Lååång dag

Okategoriserat Permalink0
Wow. Vilken lång dag. Upp tidigt för att hinna släppa ut hästarna innan jobbet, jobb 08-16:15 och därefter stallet. Cristallo vilar även i dag så fixade bara sysslorna och gick och pussade på honom i hagen ett tag. 

Åkte sedan hem och försökte ta vara på solen så gott det gick, klockan hade hunnit bli rätt mycket, men vi har verkligen haft otroligt fint väder i dag igen. Över 20 grader varmt. Käkade middag och drog sedan till stallet igen för att ge cristallo sitt kraftfoder och lite hö i boxen, upplever att han blir lite bortföst i hagen just nu så jag ger lote extra inne. 

Åkte och brände av ett ben/rump-pass på gymmet under tiden han stod inne och aj vad det tog. Var, eller ja, är helt slut nu. Men så skönt. Blev sedan kvar ett tag i stallet igen surrandes med tjejerna när jag skulle släppa ut C igen och vips blev klockan 21:30. Så nu är jag slut som artist efter att ha jobbat hela veckan och ser verkligen fram att vara ledig i morgon. 

Då är det också en fullspäckad dag förvisso! Men förhoppningsvis rolig!! Ska börja dagen på hööks så fort de öppnar för att köp lite nödvändiga saker till min förhoppningsvis nya kompis!! 😍 Klockan 11 ska han besiktas och det borde inte vara några konstigheter. Så spännande!! 

Nu måste jag få i mig något litet och sedan hoppa in i duschen innan jag somnar. Trött vad det ja.  (null)

Till top