melinajaderblom.blogg.se

Säg hej till...

Okategoriserat Permalink1
... "Allan"!! Min nya lilla kompis😍  (null)
Dagen har gått i ett, vaknade 07:30, käkade frukost och gjorde mig iordning och rullade sedan iväg och fick efter några om och men däcken bytta på min bil. Den har varit stående hela vintern nämligen då den inte gick igenom besiktningen och sedan blev det allt med Fernando så då pallade jag inte ta tummen ur och fixa den. Men så i dag byttes det slitna däcket ut och även ett annat då det blivit punka. 

Körde därefter ner till Birsta för att besiktiga den. En etta blev det dock, då ena bakbromsen ligger på lite. Men han sa att det var ett quickfix så det ska inte vara några större besvär att fixa det. 

Sedan räserfart ner till stan för att vara med när lille Allan besiktigades också, så besiktning x 2 i dag😉 och det gick ju hur bra som helst så sedan skulle bara pappren skrivas och sådär och vips var klockan 15. Chillade med Allan här hemma som såklart var lite orolig, mycket nytt och ingen som han känner här ju. Lillgrabben, men han har skött sig toppenbra och inga konstigheter mellan honom och de andra hundarna. 

Sedan var det stallet som kallade. Så dagen har gått i ett och jag är så glad att jag tackade nej till jobb i kväll, för självklart var det någon som ville att jag skulle komma in på min lediga dag. Vad annars? Inte alls bitter, lovar😂 Näe men humöret i dag har inte varit på topp, (förutom över min nya lilla kompis då såklart❤️) känner mig stressad överlag och behövde verkligen slippa allt folk på jobbet i dag, eller folk överlag. Skulle bara vilja vara själv ett par dagar liksom, inte behöva prata med någon alls😂

Cristallo vilade även i dag, han har haft en liten tuffare period så nu har han fått tagit det lugnt ett par dagar. Men vet ni!! Vi är anmälda till våran första p&j!! 😍 Så stolt över att vi bara anmält oss haha, lillgrabben.  (null)

#1 - - Erika Pettersson:

Så söt 😊

Till top