melinajaderblom.blogg.se

Ajaj

Okategoriserat Permalink1
Vaknar upp med ett knä som är helt vätskefyllt och dunkar som bara den, det blev en rejäl smäll vid avramlingen i går. Natten har inte direkt varit trevlig då jag vaknat av att det gjort ont och det var omöjligt att hitta någon  skön sovställning för knäet. 😅 Himla tur att C ska vila i dag. Frågan är ju dock hur fasen jag ska kunna jobba i kväll, med tanke på att jag knappt kan stå och ännu mindre gå, vilket är det enda vi gör på jobbet förutom den lilla matpauser jag försöker klämma in på 5-10 minuter. 

Lutar faktiskt åt att jag ska försöka se om någon kan ta mina timmar så åker jag in vid stängning bara och gör AL-delen med bankning och såvidare. Även fast det svider som fan i snåltarmen. 

Det blir liksom ganska hög fallhöjd när hästen är 170+ och man dessutom skjuter ifrån själv för att inte fastna i stigbygeln..🙄🤦🏽‍♀️😂

(null)
(null)

(null)

#1 - - Ejly:

Linda knät och ring vc, du kanske skulle behöva röntga

Svar: Tänkte avvakta till i morgon😘
Melina Jäderblom

Till top