melinajaderblom.blogg.se

Hjärta

Okategoriserat Permalink0
Wie äntligen dags för lite nya bilder! Tänk förr i tiden då man hade med sig kameran till stallet varenda dag. Bildbomber på dayviews och bloggen flera gånger i veckan, the good old days😉

Nog för att det är tusen gånger roligare att läsa bloggar med dagsfärska bilder varje dag så är det inte alltid helt lätt att få till nu. När man var liten så var ju hela stallgänget med varje dag och vi fotade varandra och kom inte hem fören sent på kvällen för att sedan sitta och redigera ett femtiotal bilder. Haha ja jösses. 

Nu svävade jag iväg lite men jag är så tacksam över den tiden och tänker ofta tillbaka på den med ett leende. I går fick crilletott stå lite framför kameran i alla fall! Han kändes lite trött och inte helt framme för skänkeln dock, vet inte om det var för att det slog till och blev sommar igen eller om det bara var en dålig dag. Jag hade kanske inte heller någon toppendag med lite för lite sömn (som vanligt haha) och värre ryggont än vanligt som gjorde att det strålade så fort jag rätade på mig i sadeln, därav den fantastiska sitsen. Har lovat mig själv att kolla upp det nu en gång för alla, så det ska jag faktiskt ta tag i. 

I övrigt känns han fin! Även i traven som helt klart är hans svårare gångart. Han är så glad över att vara igång igen, and so am I. ❤️🦄

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top