melinajaderblom.blogg.se

Is this really happening

Okategoriserat Permalink0
Denna veckan alltså... shit. Så galet mycket som händer/hänt och jag har nog inte riktigt tagit in allt ännu. Kontrakt är skrivet men jag vill inte outa det fören precis allt är klart, man vet aldrig vad som kan hända liksom 😅

Jobbar nästan 60h denna vecka, lite dålig timing med allt som ska roddas men bara att kämpa på! I morgon är jag dock ledig så hoppas hjärnan kan chilla lite då. Det enda måstet jag har är Crilleboy som ska ridas, samt att en tjej ska komma och kolla på min transport (blandade känslor😩). 

Hua vilket dravligt inlägg. 😅 näe, ville bara skriva några rader i hopp om att det skulle lätta lite på huvudvärken men icke. Ska prova sova lite istället, hörs i morgon 😚

Säljer detta suuperfina tävlingsset från CS, storlek full, använt två gånger 800:- (null)

Till top