melinajaderblom.blogg.se

Tömkörningsdebut

Okategoriserat Permalink0
Wiho i dag var det dags för premiär för lilleman i töm! Eftersom jag själv inte har någon större erfarenhet av tömkörning så tig jag hjälp av Lina som kan typ.. allt? 😂 Så direkt efter jobbet skyndade jag mig till Crille och promenerade bort till ark, så han fick en ordentlig framskrittning med andra ord. 

C var så himla duktig!! Såklart tyckte han det var lite konstigt och även läskigt vid ett par tillfällen men mot slutet var han riktigt fin och sträckte ut långbenen!! Så jäkla roligt att se honom från backen sådär. 

Han har verkligen blivit mer vuxen efter vilan och hans trav har blivit betydligt bättre (har jag sagt det förut?🧐) vilket även Lina sa, som inte sett honom sen i våras. Så roligt! Så detta ska vi göra om, perfekt att variera ridningen med. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kort inlägg får det bli då ögonen går i kors på mig nu😅 Dåligt med sömn och tusen tankar i huvudet konstant känns i kropp och knopp. Så nu blir det sängen så jag orkar ta mig upp till jobbet, natti! 
Till top