melinajaderblom.blogg.se

Torsdag

Okategoriserat Permalink1
Knäet känns visserligen bättre men det var verkligen passande med en ledig dag i dag 😅 Kan böja benet nu så planen är att rida en sväng i skogen. Jag och Josse hade planerat att åka till havet i dag men min transport vill inte riktigt sammarbeta med mig. Den har ju stått hela sommaren och i tisdags skulle jag köra fram den men däcken hade helt låst sig. Så det måste kollas upp... känns sådär eftersom jag lämnade in den för byte av just broms..sakerna(?) i höstas då de låg på. Så de ska omöjligt ha blivit dåliga igen. Ska försöka lossa lite på dem själv i dag och se om jag får till det. Blö. 

Men innan ridningen ska jag hämta ut en padd jag köpt. Känns nämligen inte som att han behöver mattespadden längre, förhoppningsvis passar denna bättre👍🏼  (null)

#1 - - Erika Pettersson:

Fin han är 🙂

Svar: Tack snälla du!💕
Melina Jäderblom

Till top